1 apr. 2012

Flaskor på rad...

Här står vinflaskorna på rad... Har haft idén att sy 
flaskpåsar med bokstäver på och nu blev det gjort !

Varje flaska fick en bokstav och sedan en tulpan per flaska...

En "medaljong" och ett snöre knöts runt flaskhalsen...
Har tänk att jag borde sy en likadan flaskrad till vårens 
student med studentens namn eller ordet student på... Då
kunde man placera studentrosor i en lång rad....

 I morgon skall ni få veta vem som vunnit i min utlottning.
Skriver lotter så pennan glöder... Härligt att så många ville 
vara med... Spänningen stiger !

Skön söndagkväll till er ALLA !
Kraam
Sanne

29 kommentarer:

Susan Durup sa...

Sikke en god og sjov ide med stoffet om flaskerne. Det ser rigtig fint ud.
Rigtig god påske til dig.
Hilsen Susan

Mitt liv som förskollärare sa...

Fifigt och jättesnyggt. Vilken tur att jag fortfarande har en student kvar här hemma som skall firas. Nu gäller det bara att komma ihåg det:)
Kram

Mandelhjärta sa...

Vilken läcker idè! :)
Riktigt fint blev det! Du är duktig, och SÅ inspirerande!
Ha en fortsatt fin söndag!

Elna sa...

Vilken trevlig idé och fint blev det. Ha en trevlig kväll.

Kram

Louise sa...

Ja med studentrosor i kommer det OCKSÅ att vara ett vackert blickfång ;) Du har så många fina idéer!!

Tinis vita hem sa...

Det blev ett spännande blickfång med flaskorna :)
kram Tini

Farfars stuga sa...

Vad fint det blev!!!

Cia

Unknown sa...

Men vilka sölta flaskpåsar du har gjort kul idee. Så söta med tulpanerna i. Ha en skön söndag kram Beijan

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad fiffigt med flaskorna, det blev ju supercoolt. Du får gärna vara med i min utlottning på min blogg! Ha en fin söndagskväll. Kram Mimmi

Här är gudagott att vara ! sa...

Du hittar på så mycket fint och är så händig !- En riktig inspirationkälla som bara öser ut en massa idéer ♥
Så himla snygga flaskorna blev !
Kram Anneli

hällkulla sa...

Vilken super bra idé!! :) Oj, så du är kreativ! Skulle passa fint till stundent festen, dagen då vasarna tar slut...

Ha en skön kväll!
Kram
Pi

Anonym sa...

Hauska idea :)

Mariette sa...

Jättefint! Den idén kan man nog variera en hel del. Jag gillar tanken på rosor, vem vill inte ha den dekorationen som student?!
Ha en fortsatt fin söndag.
Mariette

Cecilia sa...

Så himla snyggt! Vilka idéer du delar med dig - supertack!
Ha en mysig kväll!
Kram Cecilia.

Kamomilla sa...

Jättefina!!

Mette`s hus og hjem sa...

Herlighet så flink du er, ble utrolig fint med de posene rundt flaskene :)
Nydelig den eggkransen under her med :)

Fin påske til deg
Klem mette :))

Kamomilla sa...

Vi har nog fått snö här igen,nu på kvällen. det harmar så.. hoppas den smälter fort bort!!

Maria sa...

Men va snyggt och fiffigt. Du är allt bra pysslig du.
Ha nu en fin fin vecka. Kram från Maria ♥

Blåbärs och smultronstället sa...

Vackert och annorlunda!
Du är såå duktig på att pyssla, gillade altanen och den fina äggkransen också:-)

Åh, vad jag önskar att jag vann i din tävling...
Kram Susanne

Hemmavid sa...

jättefin idé!

Gillar verkligen flaskor på rad - har en radda med fem blåa glasflaskor i köksfönstret!

Kramen Jenny

BLOMSTERDESIGN sa...

Vilken rolig idé! Jätta snyggt att ställa många vaser på rad! Du är så duktig! Kram Therese

STENLYCKA sa...

Det är bara så härligt att titta in till dig och mötas av din skaparlust! Du är makalös på att komma på vackra saker. Du är bäst! Jag tycker du skall ge ut en bok med alla dina vackra skapelser, jag skulle vara den första att köpa den.
Önskar dig allt gott under Påskveckan!
Kram Raina

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

For en utrolig vakker blogg du har <3 Her kan jeg bare titte og titte og drømme meg bort <3 Masse nydelige bilder :)

Legger meg til som følger og gleder meg til å titte mye mer hos deg:)
Titt gjerne innom hos meg også:)
Klem Lisa:)

Felix sa...

Jättefint blev det med vaspåsarna! Kul idé!
Håller tummarna hårt nu... ;-)

Vårhälsningar
Elisabet

Anette Ryan sa...

Så fint det blev med påklädda flaskor. Vet du jag läste FASTER och funderade hela inlägget igenom varför du valt att skriva om "din faster" på flaskorna????
Så jag blev tvungen att titta en gång till och då såg jag ju att det stor EASTER!!!
Kram Anette:-)
PS Borde kanske ha glasögonen på även vid datorn!

Anu sa...

Ihana idea.. ovat söpöjä :)

Pajupirtin Kaisa sa...

Voi miten hauskat pullopiilot♥
Iloista pääsiäisaikaa.
Kaisa

ABily sa...

what a lovely decorations:)i like it!

No34 sa...

Tänk vad du är påhittig... Själv hinner jag inte med en bråkdel av det du hinner med att göra..:)) Kram Kate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...